lørdag 21. april 2012

Vakre ungen vår! Velkommen!

6. mars kom endelig vårt lille mirakel til verden. Velkommen!!

Nå sitter jeg med en liten skrikerunge og prøver å skrive litt bloggete. Men det er ganske distraherende å ha barn. Heldigvis er det verdt alt sammen. Gråt, bleieskift, mating, rap, gulp, våkenetter også videre. Men så kommer det et lite smil mens vi ligger på stellebordet, og alt er bra igjen!!

Kafebesøk er obligatorisk når man er hjemme med et lite barn, har jeg skjønt. I dag har jeg vært en tur på Linderud sammen med Junes kusine, mormor, bestefar og oldemor. Vi tok en kaffe på Jordbærpikene, et koselig sted. Bortsett fra alt bråket. Det er faktisk så bråkete der at vi ikke hørte hverandre over bordet. Sykt. Det er nok ikke helt god akustikk der. Taket er bare betong, så lyden spretter fram og tilbake.Synes Linderud skal vurdere å gjøre noe med nettopp dette. Det er lenge siden jeg har vært så stressa etter å ha vært med på noe ellers så koselig. Nå hjelper det ikke at jeg har en skrikerunge, som våknet i det vi kom inn på senteret og begynte å bælje. Hun sovnet ikke før vi gikk ut av senteret igjen, stakkers liten klumpen min.

Enda så mye vi er sammen med mormor og bestefar, har jeg dessverre ingen bilder sammen med dem enda. Men det kommer nok aldeles snart.

Vel, vel! Jeg ELSKER å ha June sommen med meg. Hun sliter oss ut, men JESS-ASS! Her kommer et stort utvalg bilder av gullet vårt.






Her er vi på sykehuset, nesten helt nyfødt.












Pappa gir June sitt første bad. Det var kjempeskummelt, både for barn og barnefaren.









 Farmor og June treffes for første gang..

June sov seg gjennom størsteparten av møtet, men farmor gjorde heldigvis ikke det. Onkel Alex og Onkel Daniel var også på besøk denne dagen.

Farmor hadde med seg deilig bløtkake, cola og plastikk til å spise av og med. Da slapp vi å vaske opp. HERLIG farmor!!






Så var det filletante Anette sin tur til å møtet det lille vidunderet. Anette har stiller opp med lunch og annet deilig. Vi har forresten fått nybakte boller av henne en gang også. Det er heeelt sinnsykt. Sist gang vi var på besøk fikk vi både kaffe, deilig lunch og etterpå fikk vi både nylaga sjokoladekake og kaffe. Hun har jo blitt husmor, helt plutselig.


Vi har hatt mer besøk. Her er Vidar og Michelle innom. Michelle er helt oppslukt i June. Det er så koselig  at andre opptatt av gullet. Og nesten like mye som oss selv.










 June sover godt på pappas bryst!

 

Det mangler fremdeles mange som har vært her, men ikke blitt tatt bilde av. Så hvis du er skuffet over at du ikke ble vist fram i bloggen min, får du si fra, så skal vi fikse det til neste gang.

Her kommer det en del forskjellige bilder, som er verdt å ta med (synes jeg). Vi skal prøve å få til profesjonell fotografering av oss alle sammen og avtrykk av føtter og hender. Hvis noen har noen gode tips til dette, setter vi pris på tilbakemelding.

Kos dere med bildene.
















4 kommentarer:

  1. Så fine bilder av Junemor, selv om jeg ikke er med, hehe.... Jordbærpikene på Linderud blir det lenge til jeg besøker igjen ja.

    SvarSlett
  2. Skal prøve å ha kamera med litt oftere. :)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! Vil gjerne bli tatt bilde av det søte nurket neste gang jeg kommer.
    Håper alt står bra til. Klem.

    SvarSlett
  4. Hei Anja!
    Koselig å lese, og flotte bilder.
    jeg har tips til profesjonell fotograf. Mitt eldste barnebarn, Sile Bruvik er forograf og spesialiserer seg på bryllup og barnefotos. Du finner henne som min venn i fjesboka, og jeg tror du skal greie å finne hennes bilder!
    Hilsen og gratulasjoner fra Wenche

    SvarSlett