torsdag 3. juni 2010

Sjuklingen

Jeg er visst syk. Ja, psyk har jeg vel vært bestandig, uten at jeg har papirer på det. Men nå er jeg sånn vanlig syk også. Har i grunn vært syk en god stund. Først var det streptokokker. Så jeg fikk penicillin. Det er jo bra. Så ble jeg bedre. Skikkelig stas. Men så fikk jeg vondt i halsen igjen, vettu. Og legen mente jeg hadde fått en infeksjon som en slags ettervirkning av pille-kur og dårlig immunforsvar pga det. Greit nok. Fikk ny pile-kur, som skulle gjøre meg fisk som en frisk, og rask. Men den fikk jeg bare SUPERKRISESMERTER i magen av. Og da måtte jeg bare skynde meg inn til legekontoret, så de kunne undersøke meg nærmere. Legen kjente og klemte, og vi tok blodprøver og ultralyd. Svaret var klart:

KYSSESYKEN.

Så da må jeg slutte med alt av medisiner, og det er jo greit. For jeg liker ikke piller.
Også fant vi ut at magesmertene bare var på grunn av den siste pille-kuren.

Så nå er jeg sykemeldt til jeg blir frisk. Siden vi ikke egentlig vet om jeg hadde streptokokker og infeksjon, vet vi heller ikke hvor lenge jeg er syk. Kan jo være jeg har hatt kyssesyken hele tiden. Men da blir det blod i rør innimellom, så får vi se hva som skjer.

God bedring til alle som er syke. Og husk; du er ikke alene :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar