søndag 22. august 2010

Ekperimenter og sånn

I går skulle jeg eksperimentere med mat. Jeg skulle prøve å lage bolognese-saus. Men fikk tilbud om å være med på Mat- og Ølfestivalen på Kuba-juba-luba. Og det takker man "Ja" til. Selv jeg som ikke drikker øl, gjør det. Og jaggu fikk jeg i meg halvannen flaske, og i tillegg spiste vi Guinness på en veldig tilfredsstillende måte. Og da fikk jeg i meg alt!! Men navnet på festivalen er jo (som kanskje kjent) bare et skalkeskjul. Mat var det minimalt av. Men det var pølser og gryterett og kyllingfajitas og ostefat et annet sted. MEN det var HELT minimalt med mat. Mat måtte vel bare være med fordi det ikke er lov å drive med reklame for øl i Norge. Snart blir det vel verre.. Festivalen var gøy, da. Bra musikk, og mye liv. Så takk for "inviten".

(Hyggelig med G og K, men ikke stavet med! Men ski, kanskje?)

Siden jeg ikke eksperimenterte i går, måtte jeg bare gjøre det i dag. Det var ganske gøy. Men jeg stresser litt når jeg lager mat, så fikk ganske vondt i nakken, og dermed også hodet underveis. Uansett; det er jo gøy. MEN; så fant jeg ut at jeg manglet en hel del av råvarene, og da blir det jo tross alt ikke helt slik det skal være, bare helt ok. Døpte makkverket "pasta-saus alla Anja". Passende? Det smakte helt ok. Men ettersom det ikke var helt perfekt, skal jeg fortsette å teste ut, og finne en som er skikkelig god.

Et annet eksperiment blir å finne et bra sted å begynne med trening. Vil komme meg igang med det igjen nå. Er vel strengt tatt på tide å bli bra igjen. Nå må jeg bli braaaa iiigjeeeennn!!! :D

Håper alle har hatt en fantastisk perfekt helg, og er klar for en deilig ny uke!!

Dagens: Smil til verden, og verden gapskratter tilbake!

3 kommentarer:

  1. hey hey.
    Fikk med meg alt du skrev, men hang meg opp i en ting: Trening. Hva passer vel bedre enn å trene bare noen få 100 meter fra jobben? Puls på Bjerke er å anbefale hvis du vil trene.
    Ingen bole-Torer, men bra fasiliteter.
    Eneste minus er mangel på timer for de som trenger slikt. Er noen spinning timer, men ikke i overflod. Vel møtt hvis du vil være med.

    Kennypoik

    SvarSlett
  2. elers har man jo gymmen i bunn av bakken......... kondis heter det nå :)


    J.

    SvarSlett
  3. tror jeg fikk med det meste jeg også....
    men ang.trening så åpner gymclub.no på Linderud Senter i oktober- Bra åpningstilbud! Stå på Anja

    SvarSlett