torsdag 12. august 2010

Sommerferie - snart jobb

Nå er det visst alt for lenge siden jeg har skrevet i bloggen min, har jeg fått høre. Synes nesten jeg har fått kjeft.. men nei, da. Det er vel ikke noe krise. De aller fleste har sommerferie, meg inkludert..

Selv om det tross alt har skjedd STORE forandriner i løpet av våren og sommeren. men jeg skal nok komme tilbake til mer om dette snart.

Skal vi ta det siste først? Det er skikelig ikke rikig, vel. Så da gjør jeg det. :)

Har vært i ROMA!!! Herre min prinsessehatt, for en by. ALT er ROMAntiskt. Alle restauranter er sånne små romantiske Lady-og-Landstrykeren-varianter. Du skal lete for ikke å klare å finne sånne. Byen er forresten full av inntrykk på alle måter. Alle stedene man som turist bør besøke BØR man virkelig besøke. Ja, det kan være litt kø. Likevel kan jeg garantere at det er verdt tiden.

Jeg skal skrive mer om turen når jeg har fått gått gjennom bildene (mange bilder). Så kan jeg legge ut litt av kvart.

Snart er vel ferien slutt for de aller fleste, og jobb står for dør. Men "flykt ikke". Det er snart helg.

1 kommentar:

  1. snart jobb for deg å ja- lykke til med nygammel jobb- det blr nok fint :-) neste gang du reiser til Roma vil jeg være med, en vidunderlig by.
    LW

    SvarSlett