søndag 3. april 2011

Helgevås

Vi starter med en vits, tenker jeg..


Kona var trøtt av å gjøre alt husarbeidet hjemme, så hun og mannen ble
enige om å bytte på å lage middag.
 

Dagen etter var det mannen sin tur til å lage middag, og da kona kom hjem
sto han splitter naken med et glass vann i hånden og sier:
 

- I aften er menyen kjærlighet og kildevann - og slik ble det !!
 


Dagen etter var det konas tur. Mannen kom hjem, snuste nysgjerrig og ropte
- Hva skal vi ha til middag skatt ?


Hvorpå kona trådte naken frem, dårlig sminket, med skikkelig bustehår og
sa :
 

Rester fra igår !!!!


HAHAHA :D

Så; håper alle har hatt en bra helg. Har vel ikke vært den helt store sol- eller våropplevelsen. (Men det er i alle fall mildt!) Vi venter videre. Det blir nok skikkelig vår omsider. Smøre seg med tålmodighet, deretter solkrem. I mellomtiden får vi finne på morsomme ting. I går var jeg på kino og så "I am number four". Ikke noen dårlig film. Så for de som liker klissete "Sex og singelliv"-filmer, anbefaler jeg dere å gjøre noe annet. Om du derimot liker filmer om menn med superheltkrefter, er dette filmen for deg. Den er (kanskje) bittelittelitt annerledes enn alle de andre superheltfilmene, men vi vet hva vi liker og vi liker å se det. Eller noe i den duren. Dere skjønner hva jeg mener, tenker jeg. Så kom dere på kino - alle sammen, hvis dere har lyst. Det går nok noe for enhver smak, vil jeg tro. Om ikke annet kan du ha en hyggelig stund med en nær eller fjern venn. Og personlig har jeg det morsomst med de ”fjerne”.

Mens jeg venter videre, skal jeg spise en appelsin og drikke litt kaffe.

Kyss, klapp og klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar