torsdag 14. april 2011

Takk for sist


Og siden sist har det jo skjedd et og annet. Jeg er offisielt ferdig med eksamen for å bli jeger. Og jeg fikk bestått. :) Er duper fornøyd med det. Men nå skal jeg faksisk ta i litt her. Jeg er faktisk fornøyd med MEG! Det er JEG som har gjort det. Helt på egenhånd. Det vil si, jeg har jo vært på kurs hos Groruddalen-JFF. Men det er JEG som har tatt eksamen! Men jeg må innrømme at det ikke er lett å holde motivasjonen for å begynne aktivt oppe. Det er liksom litt ensomt, kan du si. Var en tur på villmarksmessa i Lillestrøm i helga og kikket på masse våpen. Fikk masse hjelp av broderen til en venn. Men likevel stod jeg igjen med en relativt dårlig følelse på det hele. Så da begynner tankene å vandre. Kanskje dette ikke er noe for meg? Hva om jeg aldri blir god nok? Også videre også videre. Men så kom jeg på at jeg ikke gjorde dette for å bli drit-go’, men for at Solveig og jeg skal virkelig ha en SUPER-bra unnskyldning både for å treffes, og for å gjøre noe litt utenom det vanlige. Så da tenker jeg at jeg må ta en tur på XXL og bruke minst mulig penger på en helt ok hagle. Så kan jeg bruke litt på annet nødvendig utstyr, også må jeg komme meg opp til Hakadal for å trene litt på å skyte leirduer. Men det hadde vært hyggelig om noen ble med meg opp. Med andre ord; hvis noen har lyst til å være med er det bare å si fra, så tar vi det derfra. (De har åpent hver tirsdag.)

Mer? Ja, vel, da. Jeg har også tatt opp litt gitar. :D Fant en fin nettside (på nett) som har litt grunnleggende. Så nå kan (?) jeg spille ”Trollmors vuggevise” med to grep. Tror de heter E og Am. Men det skal jeg ikke banne på. Jeg husker heller ikke hvem av dem jeg begynner med. Og ikke hvilken som er hvilken (de er veldig like). Men det er bare etter et kvarter eller noe. Så det er ikke en dårlig ny-start?

Snart er det påskeferie, og det skal bli sinnsykt deilig. Selv om jeg må jobbe litt, er det godt å kunne sove lenge, spise god frokost, se slutten av filmer som går på TV. Det blir gøy på Sensation White til lørdag. Det blir bra med en tur til hytta. Og jeg må ikke glemme at jeg er invitert en tur til Hamar. (Blir godt å se deg Solstråla mi!) Og visp er det påskeaften, og da skal jeg ha folk på middag og påskekos hjemme hos meg. Så er det en ekstra dag fri etter påske (jobber visst en dag eller to lenger før det blir sommerferie, men det er det verdt!). Jeg gleder meg til å ikke rekke å jobbe noe som helst.

Ønsker alle en fortreffelig påskefeiring.

1 kommentar:

  1. Dette innlegget likte jeg! Hvor er liker-knappen? :) Nå er vi jegere begge to, Anja! Da skal vi til fjells. Ikke for å jakte så mye for min del heller, men for å være med deg!! :D

    Gleder meg såååå til du kommer til Hamar i påska!!

    Klemmepå.

    SvarSlett