søndag 18. april 2010

Ække det fali, a?

Tja. Hva skal man si?

Det er i alle fall flystans. Jeg merker ikke så mye til det. Merker egentlig ikke at de ikke går over huset vårt heller. Men legger sikkert merke til at de begynner å fly igjen. For fly har jo aldri hatt bein, så de kan uansett ikke GÅ. De må fly!

Synes derimot det er litt rart/ekkelt/merkelig (ikke bestemt meg..) at det ligger et usynlig lag med sylskarpe fragmenter av knust stein og glass i lufta over oss. Tenk om det plutselig faller ned. Det sies at det kun kan komme ned med regn, og at veistøv er farligere. Men likevel... Alt som ikke kan sees, burde vært antatt farlig! Så all form for luft (vind) og støv er farlig med mine standarder. Det samme går for små insekter. Jeg kan foreksempel nevne midd. DE er FARLIGE de! Bare se på linken. De er noen skikkelige beist. Også sover vi sammen med dem, hver eneste dag!!

Jeg ser at det blir noen flere svakheter med teorien min etterhvert som den blir til, men det kaller jeg bare bagateller.Sånn som at oksygen er viktig, og derfor kanskje ikke farlig. Men det finnes sikkert mange måter å gjøre oksygen farlig på. Så da sier vi at det også er "falig".








__

3 kommentarer:

  1. Jeg er enig i at veistøv er farlig, men det kommer an på veisen. Det er mye skumlere med blåveis-tøv enn hvitveis-tøv.

    Oksy er bare farlig når det er genmanipulert.

    Midd er selvsagt bare middels skummelt.

    Jeg sier meg likevel enig i teorien din, ettersom skogen for bare trær er det farligste i hele verden. Og den kan man ikke se.

    SvarSlett
  2. Bra du er enig, Geir. Og blomster og bier og sånn, da?

    SvarSlett
  3. Geir? Hva er det du insinuerer? Jeg er anonym!
    Hilsen Geir

    SvarSlett