torsdag 1. april 2010

TG

TG (The Gathering) i Vikingskipet er nerdete. Men likevel kunne jeg godt tenkt meg å være med en gang. Vi har nemlig fått omvisning der, i dag, av Jarles herlige fetter, Dix. Han er visst nok høyt på strå der, men jeg vet jo ikke helt hva det innebærer. Kult er det uansett.

Og mens vi var på omvisning fikk jeg ta del i verdens desidert kuleste ide! Noen husker kanskje IRC? Det gamle chatte-programmet med tusenvis av brukere. Uansett; denne i analog variant er noe av det morsomste jeg har sett på veldig lenge. De har altså en flip-over hvor de først skriver nicket (kallenavnet) sitt, og deretter innlegg.

HERREGUD SÅ BRA!!


Hvor får de det fra? Ikke vet jeg. Men ideen var hysterisk!



Gleder meg forresten til Dix kommer og besøker oss. Han er så gøy å være sammen med, og siden han bor i det store utland, ser vi ikke hverandre alt for ofte. Så det blir stas!

Tar med en "Heia DIX" for sikkerhets skyld!


Heia DIX!



_________________

1 kommentar:

  1. skjønner at jeg begynner å bli gammel,liksom ingen bjeller som ringer ....bare HÆ ? hva er det egentlig det handler om... Mora di :-) *

    SvarSlett