onsdag 28. april 2010

Facebook - Fjesboka

Jeg har nå fått med meg at FB har utnevnt fredag til Slå-Mangus-dag. Dette resulterte i et noe artig tankeeksperiment. I alle fall for meg, da. Det er ikke sikkert det er morsomt for dere, for jeg har nok noe spesielle referanserammer.

Uansett.

Det er altså lov å slå Magnusser på fredag. En venn av meg har en kul sjef. Han heter selvfølgelig Magnus. Dessverre er min kjære venn sykemeldt hele uka. Det betyr altså at h*n ikke får dælja til sjefen.

Viktig oppklaring: Sykemeldingen går ut på dårlig rygg. Så h*n påstod at h*n muligens ikke var så god på å slå, uansett.

Vel: altså: h*n ville ikke kunne klare å slå, så jeg kom opp med en genial måte å løse hele problematikken på. Hør bare her, hva jeg skrev til min venn.

"Du kan jo legge deg ned først. Be han gjøre det samme. Så kan du i grunn bare kaste armen over, SMÆKK rett inn i han."

Jeg synes det var en god løsning. Geir lo følgende:

"Nå lo jeg høyt. Så det for meg."





Nå skal det vel sies at det nok ikke er så lurt å denge løs på sjefen, kun i kraft at noen på Facebook har sagt at det er lov...




Ha en god Denge-sjefen-dag! (Eller var det noe annet? Spiller i grunn liten rolle.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar