tirsdag 4. mai 2010

Det snør, det snør - Tiddelibom

Ja, for det må vel bare kommenteres. Det snør igjen!!
Og da sier alle; Fysj og Æsj og Fy og Faderullan. For SÅNN kan det da ikke være? Og alt var mye bedre før!

Men er ikke nettopp dette fenomenet HELT normalt? Jeg tror jeg kan minnes opptil tre ganger det tidligere har snødd på selveste dagen; 17. mai. I fjor snødde det riktig nok ikke denne dagen, men det var superkaldt en god stund. Og det klassifiseres vel omtrent som snø?

Misforstå meg rett, jeg er ikke glad for at det snør. Jeg vil ha vår like mye som alle andre, men dette må vi bare regne med når vi nå en gang bor i det kalde landet i nord.

Dere; er vi vikinger eller er vi vikinger? De fleste av oss har kanskje glemt våre aner. Kanskje ikke så rart, når man vet at "manns minne" i forhold til vær, muligens bare er tre uker bakover i tid.


GLEDLIG JUL, ALLE SAMMEN! (Huff, nei.. det var visst feil!)

HURRA FOR MA'I, som vi er så gla'i!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar