fredag 7. mai 2010

Inspirasjon fra oven

Som dere sikkert vet er jeg skrudd sammen NESTEN helt likt som dere andre. Jeg er for eksempel mest kreativ når jeg har samtaler med andre. Noen ganger blir det barnebøker og sanger og skuespill (takk; Geir), og noen ganger blir det mest vås. Men det som er greia, er..

Vås er også veldig gøy.

Ok du vil ha eksempler? Det kan jeg forstå, og jeg skal etterkomme ditt ønske. Men først må jeg lage meg litt kaffe.

(...)
Er det dette som kalles kunstpause? Det er jo ingen som kan sjekke om jeg faktisk fikser meg litt kaffe...
(...)

Uansett, et eksempel på gøyalt vås.

Man kan snakke så mye man vil om rødvin, men når jeg er innvolvert, blir ofte samtalene litt i overkant snudd vekk fra tema..

Se bare her:
Hvitvin er bedre enn rødvin, for da får man ikke røde tenner. (Opprinnelig tema)
Ok, men hvis man blir rød på tenna av rødvin, blir man da hvit av hvitvin?
Har man kaffepauser på te-fabrikker?
Hvilken farge får en smurf når man kveler den?
Hvor har de hjemløse 80% av sine ulykker?
Og ikke minst; kan en gås få menneskehud hvis den blir redd?

Snåle ting, som er veldig gøy (takk Alexander).



Ha forøvrig en fortreffende fredag, med mindre du heter Magnus, og fredager fremdeles er slå-sjefen-dag. Da ønsker jeg deg heller en forrykende helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar