onsdag 17. mars 2010

Jajaja.

Så nå skal vi altså flytte (igjen). Vi har nok litt nomade i blodet vårt. Klarer liksom ikke å finne oss til rette. Men vi får satse på at det hjelper å være i byen nært det kjente og kjære.

Tror nok ikke helt at det har gått opp for meg enda. For det skjedde egentlig litt vel fort. Vi skulle bare begynne å se, og finne ut hva som var i vente for oss. Vi hadde nesten ikke vært i banken for å fikse finansiering en gang. (Noe som forresten fremdeles ikke er 100% på plass.) Men det går greit, sier de i DnB NOR. Det har vi jo hørt før, og de aller fleste vet at vi ikke har så alt for mye pent å si om de folka der. I alle fall ikke de som jobber på filialen på Bryn. De er helt teite i hodene sine. Ikke det.. det er bra å være gal, men ikke så bra å være teit. Men det sier seg vel strengt tatt selv.

Er det litt strengt å si "strengt tatt", forresten? Jeg er usikker. For jeg sier det ganske ofte, uten at jeg legger masse i det.. Det er kanskje med dette som med en annen ord-diskusjon jeg har vært i. Jeg sa "dæven", slik at jeg ikke skulle banne. Da fortalte en av kollegaene mine at det synes hun var SKIKKELIG stygt, så hun gledet seg til å bli bedre kjent med meg. Hun fortalte et slags banneord, som hun synes var mye bedre, forresten, men det synes jeg var så stygt at jeg ikke tør å skrive det her!! Noen vet hva det er. Hvis du er fælt nysgjerrig får du heller spørre meg.

Jeg har det med å skrive meg bort fra tema. Jeg lar meg lett distrahere i hverdagen, og sånn er det visst i tankene mine når jeg skriver, selv om jeg helt (?) alene. Det ser ut som at jeg har lagt standarden for blogginga mi, i alle fall. Tynt og svevende.. Litt som meg :P Nei huff. Det ble helt feil!!

Tror jeg stopper før noen får vondt.
Ha en flott uke videre!

3 kommentarer:

  1. Tynn og svevende.. det er deg.. :P Hehe..
    Å si strengt tatt gjør at jeg føler meg litt viktig egentlig, litt voksen. Litt sånn: Hør nå her, jeg VET hva jeg snakker om... ;)
    Jeg vil ikke at du skal flytte jeg.. går det an å legge inn protest, klage, anke? Jeg kommer til å savne deg så fælt. Hvem skal muntre meg opp på grå dager da? Ingen klarer det bedre enn deg!
    Jeg unner deg jo selvfølgelig alt godt, og vi kommer til å holde kontakten, men det blir ikke så bra som nå. Men jeg kommer på besøk! Du er herved advart ;)

    Klem, Solveig.

    SvarSlett
  2. Det spørs om de som allerede har fått bud i Blodprisveien synes det holder at en kollega og venninne ikke vil at vi skal bo der ;) Du får ringe å høre. Eller, nei. Jeg vil jo bo der. SÅ det trenger du ikke likevel.

    VI stikker innom hverandre, vettu! :D

    SvarSlett
  3. haha Dæven...nesten et guttenavn-eller hva? Nei skikkelig stygge ord handler om kjønnsorganer, og de skal vi ikke snakke om her.Får håpe kollegaen har begynt å passe på seg selv i stedet. Nei bare bli litt revet med, det er ekte og ærlig. Hei og hå - Velkommen hjem til by'n
    LW

    SvarSlett