søndag 21. mars 2010

Snø og menn

For det første så snør det. Jeg har sett en gruppe på Fjesboka som heter noe sånn som "Vi som herved sier opp vårt snøabonnement". Trodde det var såpass mange i den gruppa, at det ikke trengte å snø mer. Men nei, da. Her kommer det enda mer. Og tusen takk for det. Vi krysser nemlig fingrene våre for regn, da SMELTER nemlig snøen. Og da kommer hagen fram, og det blir fint å selge hus. MEN NEI DA! Her får dere mer snø! Og; MOHAHAHAHA!

Onde jæ***r!
Men vi har fremdeles håp. (Holdt på å skrive "vi har fremdeles hår". Det hadde blitt interessant.
For det andre har bredbåndet mitt begitt seg ut på den smale sti, og bestemt seg for å sabotere alt på sin vei. Og jeg er jo ofte på den veien, så jeg føler meg trakasert. Bredbåndsmalestien virker når det har lyst, og jeg sitter der med masse skjegg i postkassa. Men siden jeg ikke har skjegg blir det også vanskelig og frustrasjonsnivået blir meget, meget høyt. *koker i hodet*
Jeg fikk tilsendt ny ruter av NextGenTel, forresten, men da har den trådløse også begynt å lage bråk, så da virker ikke den heller. For å forklare; jeg sitter med en gul kabel koblet fra ruter til minilaptop og den er på fanget mitt. Rumpa sitter på en liten puff midt i gangen. Og her sitter jeg hver gang jeg vil på nett en tur. DET ER IKKE DIGG. Og ingen kan hjelpe meg å løse problemet. Så jeg blir selvfølgelig mer frustrert enn normalt, ettersom problemet er der, men ei løses kan. Så kom med forslag folkens!
For det tredje og siste hadde jeg en hysterisk opplevelse på jobb på fredag. Du må forbreder deg på morsomheten ved å innse at NOEN menn (ikke alle) er svin.
Har du rett innstilling? I så fall kan du lese videre.
I klassen snakket vi, av uviss grunn, om Venus og Mars. Jeg slang en kommentar ut i rommet som skulle vise seg og lage dagens sitat! Jeg slenger altså ut; kvinner er fra Venus og menn er fra Mars. (Ettersom vi er så forskjellige.) Så er det en av guttene (husk på at de er 9 år) som sier;
Men da må jo vi være Marssvin!
Jeg holdt på le meg skakk. (Samme gutt; det var ikke SÅ morsomt, da, Anja.) De skjønte heldigvis ikke hvorfor det var så gøy. Men det var virkelig dagens!
Håper forøvrig dere har hatt en flott helg, og at dere får en fantastisk uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar